GEZONDHEID EN BOUWSTENEN

Een gezonde leefstijl is voeding, bewegen, voldoende rust en drinken.

Eiwitten worden ook wel de bouwstenen van ons lichaam genoemd. Vievė is op waterbasis en bevat collageenpeptiden (korte eiwitketens) als de belangrijkste bron van eiwitten. De kleine peptideketens in collageen nemen een kortere weg in je spijsvertering en worden direct door je lichaam geabsorbeerd. Eenvoudiger dan met whey-eiwit.

Collageen is het meest voorkomende en essentiële eiwit in je lichaam en is één van de belangrijkste bouwstenen voor je botten, huid, spieren, pezen en bindweefsel. Het verhoogd spiermassa en helpt je spieren na een training sneller herstellen, maar is ook verantwoordelijk voor de stevigheid en elasticiteit van je huid waardoor je er jong en fris uit blijft zien.

20 GRAM EIWIT

Help je lichaam een handje door middel van een lekker drankje.

Elke dag wordt er een beetje spiermassa afgebroken en opgebouwd. Dit is het ‘normale onderhoud’. Beweging stimuleert dit proces en hiermee de spiergroei en groei van spiermassa. Het innemen van eiwitten helpt samen met beweging om spiermassa op te bouwen en te behouden.

Het is wetenschappelijk aangetoond dat 20 gram eiwit optimaal is om de spieren te ondersteunen. Je lichaam kan namelijk niet meer dan 20 gram eiwit per keer verwerken. Neem dus per keer 20 gram eiwit en je helpt je lichaam om te herstellen en je spieren sterker te maken. Train je je spieren? Zorg er dan goed voor dat er voldoende eiwitten in je voeding zitten om je spieren goed te laten groeien en te herstellen. De beste manier om dit te bereiken, is om kort na een training eiwitten te nemen en daarna elke drie tot vijf uur.

Suikervrij

Gecertificeerd suikervrij.

Wij claimen niet alleen dat onze dranken suikervrij zijn, ze zijn dit ook écht. Vievė is gecertificeerd door Sugarwise. Dit is het merk en het vertrouwde erkende teken dat garandeert dat de suikerclaims op verpakkingen onafhankelijk zijn gecontroleerd en dat een product weinig suikers of zoetstoffen bevat verwijzend naar de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

GEZONDE LEEFSTIJL MET VIEVĖ